توضیحات در مورد خدمت در پادگان 02 پرندک

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

رژه یگان نمونه پادگان سید عبدالحمید انشایی 02 در روز ارتش 1395

درود

فیلم رژه یگان نمونه پادگان 02 رو برایتان آماده کردم حدود 1 دقیقه می باشد که در 29 فروردین 1395 صورت گرفت.

سربازانی که برج 12 و برج 6 اعزام می شوند برای این نوع رژه ها باید آماده شوند برج 12 رژه روز ارتش و برج 6  رژه نیروهای مسلح.

 

 

 

دریافت فایل ویدیو

حجم: 2.95 مگابایت

مدت زمان: 55 ثانیه

۱۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد رضا

چنل وبلاگ در تلگرام

درود

از اونجایی که نرم افزار تلگرام تو ایران همه گیر شده است چنل این وبلاگ رو در تلگرام راه اندازی کردم و مطالب مهم وبلاگ رو در اونجا هم قرار دادم تا راحت تر در دسترس دوستان قرار داشته باشد، سعی میکنم نظراتی که زیاد پرسیده می شود رو هم در چنل با پاسخ قرار دهم که دیگر دوستان هم بتونند استفاده کنند. لینک و آیدی چنل:

لینک چنل :

https://telegram.me/armyiran02

آیدی چنل :

armyiran02@

۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد رضا

سخنی با سربازان آینده کشور

درود

خوب خداروشکر این وبلاگ مورد استقبال اعزام شدگان به پادگان 02 قرار گرفته بنده هم تا جایی که بتونم نظرات دوستان رو کامل جواب می دهم تا مشکلشون بر طرف شود. اما دوستانی که در آینده قرار هست وارد این پادگان بشوند مطالب وبلاگ را کامل مطالعه کنند ( فکر نمیکنم دو ساعت بیشتر وقتتون رو بگیره) همچنین نظرات هر بخش رو هم مطالعه کنید چون سوال هایی که اعزامی های دوره قبل داشتند و پاسخ دادم شاید جواب سوال شما هم باشد. اگر نکته و نظری بعد از آموزشی در این پادگان به نظرتون می رسد که میتونه به اعزامی های دوره بعد کمک کند از طریق نظرات برای من ارسال کنید تا در وبلاگ قرار بدهم و دیگران نیز استفاده کنند.

در کل سربازی یک توفیق اجباری برای من و شما بود امیدوارم با موفقیت این دوره رو به پایان برسونید اصلا هم فکرشو هم نکنید چون مثل برق و باد می گذرد.

نکته آخر دوستان سوالات خود را به صورت خصوصی ارسال نکنید چون امکان پاسخ گویی وجود نداد.

موفق باشید.

۸۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد رضا