توضیحات در مورد خدمت در پادگان 02 پرندک

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

درجه های ارتش جمهوری اسلامی ایران

درود

در این پست درجه های نیروهای مختلف ارتش رو براتون قرار میدم ، دوستانی که در 02 خدمت می کنند باید درجه های نیروی زمینی یا نِزاجا رو خوب بلند باشند افسران آموزش گاهی اوقات از درجات سوال می کنند.

در ادامه مطلب عکس های درجات نیروهای مختلف را می توانید مشاهده کنید:

 

۳۱۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد رضا

مدارک شرایط داری در ارتش

درود

دوستان شرایط دار در عکس زیر که در ادامه مطلب قرار دادم میتونید شرایط داری در ارتش رو ببینید و مدارکی که نیاز داره رو آماده کنید ، حتما اگر جز شرایط دار ها هستید پیگیر موضوع باشید چون سهمیه جدا برای شرایط دار ها در نظر گرفته می شود و میتونید اگر در شهرتان دارای یگان نیروی مورد نظر مثلا اگر نیروی زمینی در حال آموزش هستید  و پادگان نیروی زمینی وجود داشته باشد ،خدمت کنید در غیر این صورت به نزدیکترین پادگان محل سکونت خود تقسیم می شوید. البته این موضوع صد در صد نیست ولی به ترتیبی که در عکس لیست شده است تاثیر بیشتری خواهد داشت.

۲۶۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد رضا

آدرس پادگان شهید عبدالحمید انشائی 02 و شماره تماس

درود

آدرس پادگان و شماره تماس پادگان:


آدرس:

 تهران-رباط کریم - پرندک مرکز تربیت و آموزش شهید عبدالحمید انشائی (02)

چگونه از تهران به پادگان 02 برویم را مطالعه کنید.


شماره تماس: دوستان شماره های جدید با رنگ سبز قرار گرفت. به روز شده 1/12/1396

51 الی 56668550-021 

021-56968550-2

021-56968542-52

بدون خط تیره شاید بعضی گوشی ها برعکس نشان بدهد:

02156668550

الی

51

---

021-56968550-52

021-56968542-52

021-56968549-52

این نکته رو در نظر داشته باشید هر گروهان یک داخلی هم دارد برای تسریع در تماس با قسمت مورد نظر ( داخلی ها در ادامه مطلب).

۱۳۴۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد رضا

اولین روز رسمی در پادگان 02

درود


روز اولی که برای توجیح می‌روید بعد از تحویل استحقاقی خودتون منشی گروهان بهتون یک برگه مرخصی می‌دهد در این برگه ساعت و تاریخ بازگشت به پادگان خورده است، روز چهارشنبه ساعت 6 صبح ما باید در آسایشگاه حضوری خود را می‌زدیم،

بعد از درست کردن لباس‌ها و تهیه موارد مور نیاز (یک پست جدا در مورد وسیله‌های مورد نیاز در پادگان خواهم زد) ساعت 5.40 صبح جلوی در دژبانی رسیدم، چیزی حدود 200 300 نفر سرباز جلوی من بودن که دژبان‌ها همه رو به خط کرده بودند و برگه مرخصی که منشی یگان بهمون داده بود رو چک می‌کردند (پس برگه رو گم نکنید و همراهتان بیاوردی حنما) و دستور می‌دادند که کل وسایل موجود در ساک را بیرون بریزیم تا سریعتر بتوانند بگردند بعد از گذشت از خان دژبان‌ها به سمت آسایشگاه خود حرکت می‌کنید. چیزی حدود 10 دقیقه راه است تا آسایشگاه سرباز ها پس زمان رو طوری تعیین کنید که دیر نرسید.


در آسایشگاه افسران آموزش منتظر شما هستند بعد رسیدن سربازها همه رو به خط می‌کنند و توجیهات اولیه را توضیح می‌دهند، سپس چند تا از دستورات مهم رو بهتون توضیح می‌دهند. تقریباً روز اول به دستور اولیه نظام جمع و این چیزا میگذره یه خورده شاید سخت بگیرن بهتون که حواس بچه‌ها جمع باشد، نکته دومی که موجود هست احتمال روز برگ کردن بچه‌ها تهران خیلی کم هست ، یکی دوروز اول معمولاً کل بچه‌ها رو در یگان نگه می‌دارند پس با دید اینکه مرخصی میتونید بگیرید وارد پادگان نشوید و برای یکی دوروز برنامه برای خودتون بچینید.

بعد از آموزشها اولیه همه رو در فضای باز به خط می‌کنند و به ترتیب قد صف سازمانی رو تشکیل می‌دهند در 12 گروه تقریباً 9 تا 12 نفره، این صف، صف رژه شما می‌شود و روزهایی که می‌خواهید رژه بروید باید همین صف را تشکیل دهید، پس نفرات جولویی و بغل دستی را به یاد داشته باشید.

۱۰۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد رضا

شکل و ظاهر در پادگان 02

درود 

خوب برای خیلی از دوستان سوال هست که روز اول که میان پادگان کچل بکنند یا نه ؟

اگر تهران هستید نیازی به کچل کردن نیست چون روز اول که میرید، دو روز مرخصی بهتون میدن که بعدش میتونید موهاتونو بزنید اما اگر از شهرستان دور میایید و براتون سخت هست که برگردید کچل کنید و خیال خودتون رو راحت کنید.

موها رو باید با شماره 2 بزنید ، اگه ریش خیلی بلند دارید باید کوتاه کنید با 4 یا 8 بزنید ، همچنین سیبیل هم نمیزارن بزارید کلا چون آموزشی هستید انتظار نداشته باشید خیلی باهاتون راه بیان بالاخره یه اقتداری باید بهتون نشون بدهند. 

کلا چیزی که مدل حساب بشه بهش گیر میدن خودتون رو در تیر راس این چیزا قرار ندهید.

شکل و ظاهر هم برای خروچ از پادگان باید ساده باشد از این شلوار های اسپورتو تی شرت های تنگ نپوشید قفل میکنند روتون.

یا حق

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد رضا

چگونه به پادگان 02 برویم؟

درود

در این پست می خواهم مسیر هایی که از تهران به سمت پادگان 02 پرندک می رود را توضیح بدهم :

۳۳۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد رضا

اولین روز در پادگان 02 پرندک

درود

برگه آبی که برایتان میاد روز و ساعت حضور در پادگان 02 را اعلام کرده است، توی برگه من نوشته بود ساعت 9 صبح در پادگان 02 حضور پیدا کنم. در اینجا مسیرهایی که میتونید به پادگان 02 برید به همراه مبلغ کرایه ذکر کرده ام.

من ساعت 9.30 دقیقه رسیدم جلوی در دژبانی پادگان ، بنری زده بودن برای سربازان تازه وارد که یک روحیه ای داده باشند بهشون ، خلاصه بعد از ورود یکی از دژبان ها برگه آبی رو چک کرد و به جایی که همه سرباز ها جمع شده بودند هدایت کرد ، یکی از نیروهای کادری توضیحات اولیه رو برای بچه ها در حد یک ربع داد:

۱۶۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد رضا

قدم اول برای رفتن به خدمت چیست؟

در این پست اولین کار برای اعزام به خدمت توضیح داده می شود

۲۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد رضا