توضیحات در مورد خدمت در پادگان 02 پرندک

رژه پادگان 02 سید عبدالحمید انشایی در روز 31 شهریور 1395 ( رژه مشترک نیروهای مسلح)

درود

کلیپ رژه پادگان 02 در روز 31 شهریور ماه 1395 که در رژه مشترک نیروی های مسلح صورت گرفت را از ادامه می توانید دانلود کنید.

هر ساله در مراسم رژه هفته دفاع مقدس رئیس جمهوری کشورمان به عنوان سخنران اصلی در مراسم حضور پیدا می‌کرد، اما امسال به دلیل سفر روحانی به نیویورک برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم سخنرانی کردند و سان گیرنده بودند.



دریافت فایل ویدیو

حجم: 2.46 مگابایت

مدت زمان: 41 ثانیه

۹۵/۰۷/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
احمد رضا

نظرات (۱۸)

لطفا قبل از ارسال سوال ، مطالب و نظرات کل وبلاگ را مطالعه بفرمایید

نظراتی که تیک خصوصی آن زده شود امکان پاسخگویی نخواهند داشت

یادش بخیر گردان وحدت . انصافا خوش گذشت . اون موقع فرمانده پادگاه امیر عابدی بود خیلی هوا سربازا رو داشت دمش گرم هرجا هست سلامت باشه.
۱۷ بهمن ۹۶، ۰۰:۴۸
پاسخ:
درود
بازنشست شده ایشون دیگه ، ولی دوران خوبی بود.
خیلی پادگان باحالیه اما یه چیزی که دیدم و ناراحت شدم این این بود که برا کادری هاشون اصلا ارزش قائل نمیشن.پدر من نظامی هست و میگه این مشکل از فرمانده پادگانه
razi bodam

با سلام و درود
من اموزشی را داخل 02 گذروندم
خیلی جای خوبیه مخصوصا گردان نصر
من میخاستم از اینجا از یه کسانی تشکر کنم با اجازه
جناب سروان مسعود رستمی فرمانده کروهان5
افسران اموزش.محمداقایی و علیرضا نعمتی و محمدیاسر ابراهیمی تشکر کنم
هرکی بااین گروهان همراهی بود سلام گرم مارا برسونن.حتما به حرفاشون گوش بدید.واقعا تاثیر داره.التماس دعا یاحق
۲۹ بهمن ۹۵، ۱۶:۲۱
پاسخ:
درود
موفق باشید.
چرا لینک دانلودی نیست؟ چجوری دانلود کنم..منم یکی از اعضای سازمان رژه ی امسال بودم..صف هفتم نفر اول..میخوام دانلود کنم
۶ آبان ۹۵، ۱۴:۲۴
پاسخ:
درود
عزیز لینک دانلود مشکلی ندارد از کانال وبلاگ در تلگرام هم میتونید دریافت کنید.
روی دریافت فایل ویدیو باید کلیک کنید.
لینک دانلود:
http://bayanbox.ir/download/905497256780402237/02-Rezhe-Nirohaye-Mosalah-950631.mp4


فقط خانواده همون سمت میدون سپاهه؟
۲۹ مهر ۹۵، ۱۴:۱۸
پاسخ:
بله تو  سه راه طالقانی می شود.
طبق فرموده هاتون فردا دارم میرم همین بیمارستان خانواده ببینم کاری میکنن
۲۹ مهر ۹۵، ۱۴:۱۶
پاسخ:
درود
انشا الله نتیجه حاصل شود
طبق فرموده هاتون فردا دارم میرم همین بیمارستان خانواده ببینم کاری میکنن
میترسم با این درد عملی که دارم ازیت شم
تو فکرم افتاده نرم غیبت بخورم
بیمارستان خانواده نمیدونم کجاس میترسم برم نامه ای چیزی ندن
اونجا داستان ش برام

۲۷ مهر ۹۵، ۲۱:۲۳
پاسخ:
با افسر آموزشتون صحبت کنید آخر صف قرار بگیرید زیاد فشار بهتون نیاد
مدارک پزشکی اگر چیزی دارید کپیشو بببرید بهداری پادگان پیگیری کنید شاید توفیقی حاصل شود.
چون دفترچه رو پست کردید و اعزامتون خورده اگه نرید غیبت براتون رد میشه و سنوات 6 ماه میخورید که غیر قابل بخشش هم هست. بهتره با توکل به خدا برید انشا الله مشکلی پیش نمیاد.
با عرض پوزش و خداقوت
کدو بیمارستان ببرم مدارکو؟
۲۷ مهر ۹۵، ۱۵:۲۶
پاسخ:
درود
بیمارستان ها ارتش مثلا تو تهران 501 و خانواده می باشد.
بعد اعزام مدارک عملمو ببرم یا قبل اعزام؟
۲۶ مهر ۹۵، ۲۲:۱۳
پاسخ:
اگه الان بتونید ببرید بیمارستان ارتش معاف از رزمی بگیرید بهتر است.
من بیست روز پیش عمل واریکوسل کردم ب سخی میتونم راه برم.
از شانس بد فکر میکردم زود خوب شم ولی هنوز درد دارم و از بدشانسی اول ابان اعزام همین پرندک
مدارک عملو ببرم چی کار میکنن؟چون واقعا نمیتونم زیاد راه برم با فعالیت کنم
۲۶ مهر ۹۵، ۱۸:۳۵
پاسخ:
درود
مدارک پزشکی رو ببرید بیمارستان ارتش تایید کنید ، بعد ببرید پادگان ، معاف از فعالیت ها خواهند کرد شما رو با افسر آموزش هم صحبت کنید فشار روتون زیاد نیاره.
سلام...تشکر بابت مطالب خیلی خوبتون خیلی استفاده کردم
یه سوالی داشتم که وضع سرباز های کاردانی چطوره تو ارتش؟؟با لیسانسه ها هستن یا با دیپلمه ها؟
۲۵ مهر ۹۵، ۱۵:۳۷
پاسخ:
درود
تقریبا دارند با دیپلمه ها اعزام می شوند ولی هستند کسانی که با لیسانسه ها اعزام شده اند
اگر 19 ماه اعزام بودید با دیپلمه ها هستید و اگر اول ماه های زوج اعزام شدید با لیسانسه ها خواهید بود.

سرهنگ خیرالله موسوی شدن فرمانده جدید از شنبه هفته پیش منصوب شدن جای امیر عابدی
۱۵ مهر ۹۵، ۱۳:۵۸
پاسخ:
درود
با تشکر ، ایشون قبلا تو مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه(ع) بودند و در دوران جنگ هشت ساله در جبهه ها حضور داشتند ، انشا الله هوای سرباز هارو داشته باشند و دوره آموزشی خوبی سربازان داشته باشند.
گردان فتح هست از نزدیک دیدم دمارشونو داشتن در میاوردن هیچ کلاسی نمیرفتن فقط صبح تا شب رژه کار میکردن 😀
در ضمن من از گروهان و فرمانده گروهان و بچه های گروهان خودم بشدت ناراضی هستم 21 روز گذشته اصلا عادت نکردم دارم ثانیه شماری میکنم فقط زود تموم شه.
از لحاظ رفتاری خیلی افتضاح هستن و تنبیهات بیخودی سر چیزای بیخودی میکنن حتی افسر اموزشی ها هم دلشون میسوزه. نمیگم کدوم گروهانم ولی گردان بعثت هستم حتی فرمانده گردانمونم بشدت بد رفتاره، من که دل خوشی ندارم و فقط روز به روز دارم بد بیاری میارم امروز هم بد ترین روز زندگیم بود چون هم یقلویمو دزدیدن هم لاستیکای ماشینم تو پارکینگ حفاظت شدشون هم وصایل دیگمو، مریضی هم بیداد میکنه بشدت الودست محیطش در کل اصلا به سربازا اهمیت نمیدن من خودم شخصا تو رژه جفت زانو هام داره غلم میشه اما جرات نمیکنم ب فرماندمون بگم میترسم مرخصیامو بگیره. در کل بد ترین تجربه ی زندگیمه این پادگان.برای دشمناتونم ارزو نکنید، در ضمن فرمانده پادگان هم تغییر کرده دمار مارو دارن بیشتر در میازن سر نظافت
۱۱ مهر ۹۵، ۱۶:۵۵
پاسخ:
درود
شانس شما روی دیگه سکه افتادید. ولی زیاد سخت نگیرید هرچی سخت تر بگیرید برای شما سخت تر خواهد گذشت.
فرمانده کل پادگان تعییر کرده ؟
چه کسی جای امیر عابدی امده؟
شرمنده دادا منظورم مرکز اموزش درجه داری جوادالائمه بود

اطلاعاتی نداری درموردش
۱۱ مهر ۹۵، ۱۶:۵۲
پاسخ:
درود
نه متاسفانه اون برای کسانی هست که میخواهند وارد ارتش شوند.
سلام داش اظلاعاتی درمورد کسایی که به عنوان درجه داری قبول میشن میان اونجا اموزش ببینن نداری

داداش من درجه داری ( به نظرم تکاوری) قبول شده هفدهم باید بیاد از زاهدان 02
اظلاعاتی نداری چه اقلامی با خودش باید بیاره و یا دوره شون چه مدت طول میکشه
۱۱ مهر ۹۵، ۱۶:۵۱
پاسخ:
درود
متاسفانه در مورد دوره های درجه داری اطلاعی ندارم.
دورود به بچه های مرقد. خدایی خیلی زحمت کشیدن .
من جزو سازمان رژه کرج بودم . دیروز صبحگاه مشترک هم بردن ما رو  جلوی امیر پوردستان رژه رفتیم . با سه خیلی خوب برگشتیم و  5 روز مرخصی دادن همونطور که قولش رو داده بودن .
اعزام 95/6/1 هستم . واقعا دوران آموزشی سریع گذشت . ایشالا ک یگانمون هم همینجوری بگذره .
۷ مهر ۹۵، ۱۵:۳۶
پاسخ:
درود بر شما
خدا قوت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی