درود

پخت غذا در این پادگان هنوز مکانیزه نشده است و با دست درست می شود غذاها شما و کادری چون یکی هست و جدا درست نمی شود کیفیت نسبتا خوبی دارد ولی خوب انتظار نداشته باشید که به دست پخت مادرجانتان برسد. بستگی به گردانی که مستقر هستید فاصله تقریبا 7 8 دقیقه ای رو باید به سمت سلف پیاده طی کنید صبحانه در این پادگان ساعت 5.30 دقیقه صبح الی 6 صبح می باشد (6 ماه دوم سال) و از عدسی ، لوبیا ، نان و کره و عسل ، نان و پنیر ، حلوا شکری ، برایتان سرو می شود برنامه غذایی هر فصل فرق میکند ولی خوب از این چیزا خارچ نیست ، ناهار بعد از اقامه نماز سرو می شود و برنج و مرغ ، برنج و قیمه ، برنج و قورمه سبزی، استانبولی با ماست ، عدس پلو با ماست برای ناهار در نظر گرفته شده است. شام در ساعت 18.30 الی 19.00 در سلف آماده است ، در نوبت شام غذای برنجی ندارید و تماما نونی می باشد مثل کوکو سبزی با خیارشور و کوجه ، سیب زمینی و تخم مرغ ، مرغ ، که همه بدون برنج و با نان می باشند.

در صبحانه ، ناهار و شام چایی نیز وجود دارد.

کیفیت غذاهای پادگان همانطور که عرض کردن قابل تحمل می باشد ولی اگر حساس هستید میتونید از بوفه پادگان استفاده کنید که ساندویچ های مختلفی دارد. همچنین یک بوفه  رو به روی حمام وجود دارد که املت و سوسیس تخم مرغ هم برای مراجعه کنندگان درست می کند ، حمام در پادگان پهپاد قرار دارد حتما یه سری بزنید بهش دست خالی بر نمیگردید.

من شنیدم که کم کم این پادگان هم می خواهد ساخت غذا رو به صورت مکانیزه بکند ، تو دوره ما دستگاهاشو داشتند نصب میکردند نمیدونم کی قرار هست به بهره برداری برسد.

انشا الله کیفیت بهتر بشود و دوستان بتونند استفاده کنند.